Επιβεβαίωση παραλαβής παραγγελίας
Κάθε παραγγελία που πραγματοποιείται απο τον πελάτη, ακολουθείται αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, μετά η Εταιρεία Esscenza, επιβεβαιώνει την λήψη της παραγγελίας και επαναλαμβάνει το περιεχόμενό της. Η ηλεκτρονική αυτή αλληλογραφία εκ μέρους της εταιρείας, αποτελεί μόνον επιβεβαίωση ότι η παραγγελία έχει παραληφθεί με το περιεχόμενο που αναφέρεται και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας . Καμία τροποποίηση της παραγγελίας ή νέα συμφωνία επ’ αυτής δεν γίνεται δεκτή αν δεν αποτυπωθεί εγγράφως και δεν γίνει δεκτή από τον πελάτη και την εταιρεία . Η επιβεβαίωση της παραλαβής της παραγγελίας μπορεί να γίνει και τηλεφωνικώς, εφόσον συναινεί ο πελάτης και στην περίπτωση που κάποιο/α είδος/η δεν είναι άμεσα διαθέσιμο οπότε απαιτείται συμφωνία για το χρόνο παράδοσης.
Αποδοχή Παραγγελίας – Κατάρτιση πώλησης
Αφού γίνει η λήψη της παραγγελίας και της επιβεβαίωσης της λήψης της, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα του είδους και την απουσία τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα όσον αφορά την τιμολόγηση των ειδών τα χαρακτηριστικά τους κ.λ.π. με τηλεφωνική επικοινωνία θα επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας, το περιεχόμενό της, την κατάρτιση της πώλησης και τον προσδοκώμενο χρόνο παράδοσης του είδους όπως γνωστοποιήθηκε ήδη πριν από την υποβολή της παραγγελίας, οπότε τότε μόνον η πώληση θεωρείται καταρτισθείσα και γεννά εκατέρωθεν αξιώσεις. Αν εκκρεμεί το ζήτημα αποδοχής εκ μέρους του πελάτη επιπλέον επιβάρυνσης εξόδων αποστολής, αυτό συμφωνείται πάντα πριν από την τελική έγκριση της παραγγελίας εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ με τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτη. Σε περίπτωση που η περιοχή παράδοσης δεν καλύπτεται από την εταιρεία διανομής ο πελάτης ενημερώνεται προκαταβολικά για τη χρέωση της αποστολής και αναλαμβάνει ο ίδιος κάθε σχετική υποχρέωση έναντι του μεταφορέα. Η Εταιρεία απαλλάσσεται με την παράδοση του είδους στο μεταφορέα που έχει επιλέξει/υποδείξει ο πελάτης. Η Εταιρεία Esscenza δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση , να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, με τιμή εσφαλμένη δηλαδή διαφορετική από την ισχύουσα με βάση την τιμολογιακή πολιτική της για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Η αποστολή της παραγγελίας προς έγκριση προς την Εταιρεία αποτελεί δήλωση αποδοχής και συναίνεσης για όλες τις χρεώσεις που στην παραγγελία διαλαμβάνονται. Αν δεν υπάρχει συναίνεση, ο πελάτης δικαιούται την επιστροφή αυτής της πληρωμής. Σε περίπτωση που του ζητηθεί επιστροφή εκ μέρους της Εταιρείας και αυτός βραδύνει να παραδώσει τα είδη προς επιστροφή για διάστημα μεγαλύτερο των δύο (2) εργασίμων ημερών τότε η άρνησή του αυτή συνιστά δήλωση βούλησης αγοράς των ειδών και τα είδη θεωρούνται πωληθέντα στον πελάτη και αυτός οφείλει να καταβάλει την αξία τους μετρητοίς.
Τρόπος παράδοσης παραγγελίας- χρεώσεις για παραδόσεις
Τα προϊόντα μπορούν είτε να παραληφθούν απο το κατάστημά μας είτε αποστέλλονται και παραδίδονται στο χώρο του με ταχυμεταφορέα (courier).
Τα έξοδα αποστολής εντος της πόλης ανέρχονται στο ποσό των €3.50 και στην υπόλοιπη Ελλάδα ανέρχονται στο ποσό των €5,90 και επιβαρύνουν τον αγοραστή. Για αγορές άνω των €79,00 τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Τα ανωτέρω ισχύουν μόνο εφόσον το βάρος της παραγγελίας δεν ξεπερνά τα 3 kg. Για κάθε κιλό παραπάνω η επιβάρυνση είναι €1/kg.
Σε περίπτωση που ο αγοραστής επιλέξει τη μέθοδο της αντικαταβολής επιβαρύνεται με επιπλέον κόστος €1,50.
Πληροφορίες αποστολών
Τα προϊόντα αποστέλλονται εντός τεσσάρων εργάσιμων ημερών (εκτός ειδικών περιπτώσεων LOCKDOWN) απο την ημέρα παραγγελίας